subota, 01.09.2007.

:::i will follow you:::

povedi me u svijet...gdje nema lazhnih ochekivnja
povedi me u svijet...gdje smo svi isti...unatoch rasi...spolu...religiji...
povedi me u svijet...gdje nema diesel gacha i fejk lacostica...
povedi me u svijet...gdje se dobrota ne tumachi kao naivnost...
povedi me u svijet...gdje nema razocharanja---
povedi me u svijet...bez bahatih profesora...i prentencioznih
curica iz prve klupe...
povedi me u svijet...gdje ocjena nije mjerilo znanja...
povedi me u svijet...bez tuge...i ispraznih misli
povedi me u svijet...bez ratova...i americhkih predsjednika...
povedi me u svijet...gdje nema silikonima napumpanih cura...
povedi me u svijet...gdje nema mobitela...gdje se sve dogadja spontano...
povedi me u svijet...gdje mogu ispunit njihova ochekivanja...
povedi me u svijet...gdje su bajke stvarnost...
povedi me u svijet...gdje su livade stvorene za ples....u zelenim haljinicama...
povedi me u svijet...gdje su svi auti isti...bar u nashim ochima
povedi me u svijet...gdje nam je samo nebo granica...
povedi me u svijet...gdje ne trebam glumit...da bih bila prihvachena
povedi me u svijet...svijet mashte...


Image Hosted by ImageShack.us

01.09.2007. u 00:25 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about the girl456



*pomalo luckasta
*dijete u dushi
*chesto nasmijana
*ponekad kuchka:)
*pamti preduge viceve
*luda do srzhi
*uvik je za glupost
*smatra da ima super prijatelje
*temperamentna dalmatinka
*nije joj teshko rech oprosti
*nikad joj ne ponestane tema za prichu
*uvik ali bash uvik provali glupost
*chesto se osramoti
*pravo joj je zapisano kao struka od rodjenja
*mrzi nepravdu
*obozhava lito
*andjela...sve vishe...iznova
*slobodna
*tezhi ka srechi
*obozhava putovat
*upoznavat nove ljude
*gledat kako se svijet oko nje mjenja
*ne jede pashtetu.salamu i hrenovke (2god) ponosni osmijeh:)
*obozhava tonche,bubia i kinich (ovchicu ponekad...lol...)
*ima pasicu:)...zaru...
*ne razumi ljude koji vole njemachki jezik
*planira skupit novce i kupit staru bubbu
*kupuje dionice...a onda zaboravi pogledat kako stoje na trzhishtu:)
*postaje jedinica...za otprilike 2 tjedna...
*obozhava glazbu
*pucalo ju je da upishe latinski...ta zhelju ju je proshla u isto vrime kad je tribala uchit istoimeni predmet
*obozhava kosharkashe lukshu andricha i tomasa...aaa
*trenutachno ima kovrchavu kosu...vlastito djelo:)
*obozhava more...
*zheli jednu posebnu zimsku jaketu...
*obozhava prikinit pisat kad postane zanimljivo:)




arhiva postova123

***:::zhelim jednog velikog medu,kojeg chu grlit kad sam tuzhna:::****

***:::i knew it was a dream:::****


***:::""":::****




***:::osmijeh...nishta drugo:::****




***:::i will follow you:::****




***sokichi...
vatromet...
burek...ples****




***:::i may not be perfect,but i am always me:::****


***posvecheno njima...stavrosu*kininim kichastim vratima...lol...roCi*ooou... tonki u knjinjavom osijeku*.. sutrashnjem pichu s mushketirima****


***purpurne bokserice...
kina u nigdjezemskoj*...
roka*toshko vidi-vidi...
tonche na stradunu...
luksha u mislima****



***kanatsar...
ajnahcejs...
nokopan...
hitavhs...***


***:::previshe toga...
previshe za mene:::***


***...sometimes...
somehow...
someone...***





***::prekasno:::***


***Jel mu ono endem ili kaish***

***Put u nepoznato***


***Lost in years***

***Uvik tu***

***Smiles up on our faces***


***Ljeto...ne spominji mi ljeto...***

***zasho roditelj mozhe postat svaka budala zheljna stvarchice...za igranje***

***EVERY TIME WHEN YOU SMILE***



***JEDAN ZA SVE...SVI ZA JEDNOGA***

***srecha je na nekom drugom mistu***

***ME,MYSELF & I***



***tuzhna chinjenica***

***NEODOLJVI...MOSH MISLIT***

***F*** FOREVER***



***nedjelja ujutro(uz dodatne informacije)***

***moš mislit***

***vraćam se među žive***

***jako kratak blog...***



***kako sam dospjela ovamo...***


kad narastem bit chu televizor;kad narastem bit chu tv

Nikad nisam bio
siromašan, ali sam
bio bez novca.
Biti bez novaca je
prolazno
stanje: biti
siromašan je
stanje duha.
Mike Todd*


Tko želi nešto
naučiti, nači će način;
tko ne želi
naći će izliku.
Pablo Picasso*


Pametni ljudi
dopuštaju svojoj
djeci da ponekad
i pogriješe.
Mahatma Gandhi*


credits
1 2 3 4