nedjelja, 19.08.2007.

sokichi...vatromet...burek...ples

srida...mokra kosa...
poziv koji me podsjecha
da kasnim...navlachenje
obichne majice...i trpanje
robe za izlazak u kesu...
mozgan se shta sam zaboravila...
crne naramenice...ofkors...
trazhim ih...nakon 10min...
i pomalo panichnog izraza na
mom licu...spremna sam
za izlazak iz kuche...
u zadnji tren se sjetih pogledat
mobitel...nova poruka...
ponesi please dvi shpangice...
nadjoh ih...strpah u kesu...
i napokon krenih...

na putu do kine...razmishljah
shto sam sve zaboravila...
namirisat se...otich na wc...
poist neshto...klasika...nishta
chudno:)...

stigoh kod nje...s po ure
zakashnjenja...i relativno
suhom kosom...
ona vech napola spremljena...
zagrli me...pazechi na shminku...
ofkors..ipak se trudila...oko nje...
daje mi upute...oblachenje...
dovrshavanje shminke...
i sve ono shto sam zaboravila...
navikla se vech...zbog toga..
krivim njeno pozhurivanje...lol..

nakon po ure...skroz dotjerane...
pomalo zhivchane i gladne...
sile smo za stol...i prepustili
se tek ispechenom kolachu...
uum...mljac...spremne
smo za izlazak...

na ulicama...puno
ljudi...mozhda chak i previshe
ne smeta...svidja mi se ta zbrka...
za zagrijavanje sile smo u kafich
na sokich:)...nakon popijenog sokicha
spremne smo za ples...

zvuci colonie...natjerali su me
na smjeh...nisam bash tip koji
slucha takve bendove...ali tu vecher
je bila feeshta...i nije me bila briga...
kina,petra i ja...pokushavamo
se uklopit u previshe euforichnu
publiku...uspile smo...

nakon odgledanog...prekrashnog
vatromenata...preselismo se
u disco...roka chasti...ipak je njen
imendan...tonki se samo po glavi
mota burek...tj slika nje kako jede
taj istoimeni burek...pridruzhih se
i ja toj slici...s burekom u rukama...
i pretvorismo taj san u stvarnost...
uzhivasmo...

nakon dva bureka...snickersa...
bila sam ona stara...tj...ista ko
prije 15min...samo s malo manjim
osmijehom na licu...i puno manjom
zbrkom u glavi:)...

vratismo se plesu...u pozadini
chujem twist again...polako
se zagrijavamo...roka
se otkvachila...marin
nabraja kako mora
kuchi...ali joj se ne da...
kina...kina uzhiva:)...
ostale cure su se rasplesale...
a ja s njima...pokreti iz 70-tih...
osmijeh na licu...i prazna glava...

nakon 7h plesa...puno sokicha...
i nekoliko gadljivih prizora...
izlazimo van...s potpuno
novim shvachanjem richi
SRECHA...

Image Hosted by ImageShack.us



p.s.sorry tonche...zbog moje
poletne ruchice:)


19.08.2007. u 18:02 • 26 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

something about the girl456



*pomalo luckasta
*dijete u dushi
*chesto nasmijana
*ponekad kuchka:)
*pamti preduge viceve
*luda do srzhi
*uvik je za glupost
*smatra da ima super prijatelje
*temperamentna dalmatinka
*nije joj teshko rech oprosti
*nikad joj ne ponestane tema za prichu
*uvik ali bash uvik provali glupost
*chesto se osramoti
*pravo joj je zapisano kao struka od rodjenja
*mrzi nepravdu
*obozhava lito
*andjela...sve vishe...iznova
*slobodna
*tezhi ka srechi
*obozhava putovat
*upoznavat nove ljude
*gledat kako se svijet oko nje mjenja
*ne jede pashtetu.salamu i hrenovke (2god) ponosni osmijeh:)
*obozhava tonche,bubia i kinich (ovchicu ponekad...lol...)
*ima pasicu:)...zaru...
*ne razumi ljude koji vole njemachki jezik
*planira skupit novce i kupit staru bubbu
*kupuje dionice...a onda zaboravi pogledat kako stoje na trzhishtu:)
*postaje jedinica...za otprilike 2 tjedna...
*obozhava glazbu
*pucalo ju je da upishe latinski...ta zhelju ju je proshla u isto vrime kad je tribala uchit istoimeni predmet
*obozhava kosharkashe lukshu andricha i tomasa...aaa
*trenutachno ima kovrchavu kosu...vlastito djelo:)
*obozhava more...
*zheli jednu posebnu zimsku jaketu...
*obozhava prikinit pisat kad postane zanimljivo:)




arhiva postova123

***:::zhelim jednog velikog medu,kojeg chu grlit kad sam tuzhna:::****

***:::i knew it was a dream:::****


***:::""":::****




***:::osmijeh...nishta drugo:::****




***:::i will follow you:::****




***sokichi...
vatromet...
burek...ples****




***:::i may not be perfect,but i am always me:::****


***posvecheno njima...stavrosu*kininim kichastim vratima...lol...roCi*ooou... tonki u knjinjavom osijeku*.. sutrashnjem pichu s mushketirima****


***purpurne bokserice...
kina u nigdjezemskoj*...
roka*toshko vidi-vidi...
tonche na stradunu...
luksha u mislima****



***kanatsar...
ajnahcejs...
nokopan...
hitavhs...***


***:::previshe toga...
previshe za mene:::***


***...sometimes...
somehow...
someone...***





***::prekasno:::***


***Jel mu ono endem ili kaish***

***Put u nepoznato***


***Lost in years***

***Uvik tu***

***Smiles up on our faces***


***Ljeto...ne spominji mi ljeto...***

***zasho roditelj mozhe postat svaka budala zheljna stvarchice...za igranje***

***EVERY TIME WHEN YOU SMILE***



***JEDAN ZA SVE...SVI ZA JEDNOGA***

***srecha je na nekom drugom mistu***

***ME,MYSELF & I***



***tuzhna chinjenica***

***NEODOLJVI...MOSH MISLIT***

***F*** FOREVER***



***nedjelja ujutro(uz dodatne informacije)***

***moš mislit***

***vraćam se među žive***

***jako kratak blog...***



***kako sam dospjela ovamo...***


kad narastem bit chu televizor;kad narastem bit chu tv

Nikad nisam bio
siromašan, ali sam
bio bez novca.
Biti bez novaca je
prolazno
stanje: biti
siromašan je
stanje duha.
Mike Todd*


Tko želi nešto
naučiti, nači će način;
tko ne želi
naći će izliku.
Pablo Picasso*


Pametni ljudi
dopuštaju svojoj
djeci da ponekad
i pogriješe.
Mahatma Gandhi*


credits
1 2 3 4